MV Agusta F4 2010 – Nowy model F4 stworzył oczywiście Massimo Tamburini. Zmiany objęły zarówno stylistykę, silnik, jak i ramę. F4 otrzymała nowe owiewki z dużą ilością załamań i ostrych linii oraz zmodernizowany układ wydechowy typu 4-w-1, wyposażony w poczwórne końcówki. Do oświetlania drogi posłużą nowe, bi-xenonowe lampy. W kloszach z przodu jak i z tyłu zamontowano LEDy. Rama jest delikatnie przekonstruowana, ma lekko zmienione wymiary. Wahacz tylny jest dłuższy niż w poprzednim modelu, a zawieszenie będzie w pełni regulowane. Jednostka napędowa F4 jest kompaktową, 4-cylindrową rzędówką o pojemności 998 cm3. Daje moc 186 KM przy 12 900 obr./min i będzie wyposażona w podwójne wtryski oraz zawory umieszczone radialnie. O idealne panowanie nad maszyną zadba sprzęgło antyhoppingowe oraz ośmiostopniowy system kontroli trakcji.
MV Agusta F4 2010
MV Agusta F4 2010 i dziewczyna