Suzuki GSX 650F – motocykl jest zbudowany na podstawie 650 Bandit. W odróżnieniu jednak od Bandita wykorzystuje czterocylindrowy silnik chłodzony cieczą z bezpośrednim wtryskiem o pojemności 656 cm3 (średnica i skok tłoka wynosi 65,5 x 48,7 mm). Jednostka napędowa ma także nowoczesny wtrysk paliwa SDTV (Suzuki Dual Throttle Valve) i poprawiony układ wydechowy, spełniający emisyjne limity Euro 3. Podwozie ma kolebkową ramę wykonaną ze stalowych rurek, amortyzację zapewnia przedni teleskopowy widelec z centralnym amortyzatorem. Motocykl jest osadzony na 17 calowych aluminiowych felgach z oponami o rozmiarze 120/70 ZR17 z przodu i 160/60 z tyłu. System hamulcowy dodała firma Tokico, na przedniej osi znajdują się dwie tarcze o średnicy 310 mm z czterotłokowymi hamulcami, z tyłu znajduje się jedna, mniejsza tarcza. Na desce rozdzielczej umieszczony jest dominujący analogowy obrotomierz. Po prawej stronie znajduje się digitalni wyświetlacz wybranego biegu, który stopniowo rozszerza się do panelu LCD, gdzie umieszczony jest tachometr, wskaźnik poziomu paliwa i licznik, który pokazuje całość przejechanych kilometrów lub dziennie przejechane kilometry (trip I/II). Na spodniej krawędzi znajduje się detektor, pomocny w momencie zwiększenia prędkości. Suzuki wierzy w niezawodność i uniwersalność wykorzystania tego nowego motocykla. Jak na razie motor będzie oferowany bez ABS.
Suzuki GSX 650F Dane Techniczne:
- Typ silnika 4-suwowy, 4-cylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, DOHC
- Pojemność skokowa 656 cm3
- Średnica x skok tłoka 65.5 mm x 48.7 mm
- Stopień sprężania 11,5:1
- Moc maksymalna 85 KM przy 10500 obr/min
- Moment obrotowy 61,5 Nm przy 8900 obr/min
- Układ zasilania wtrysk paliwa
- Rozrusznik elektryczny
- Skrzynia biegów 6-stopniowa
- Prędkość maksymalna 205 km/h
- Długość całkowita 2130 mm
- Szerokość całkowita 760 mm
- Wysokość całkowita 1235 mm
- Rozstaw osi 1470 mm
- Prześwit 125 mm
- Wysokość siedzenia 770 mm
- Masa suchego pojazdu 241 (245 kg z ABS)
- Zawieszenie przód 41mm telescopic forks, coil spring, oil damped, adjustable spring preload
- Zawieszenie tył Swingarm, link type, coil-spring, oil damped, adjustable spring preload and rebound damping
- Hamulce przód / tył podwójny tarczowy / tarczowy
- Opony Przód: 120/70ZR17M/C (58W)
- Tył: 160/60ZR17M/C (69W)
- Zbiornik paliwa 19,0 L