AC Schnitzer BMW S 1000 RR – Specjaliści z AC Schnitzera odciążyli nadgarstki oraz plecy kierowcy, montując elementy podwyższające położenie manetek. Powiększone lusterka poprawiły widoczność. Na kierownicy pojawił się także zgrabniejszy od seryjnego zbiorniczek z płynem hamulcowym.
Nowe klamki hamulca i sprzęgła mają większy zakres regulacji, by ułatwić prowadzenie motocykla osobom o drobniejszych dłoniach. Większą precyzję hamowania uzyskano dzięki przewodom hamulcowym w stalowym oplocie. Nieelastyczny przewód zastosowano także w układzie wysprzęglania. W dolocie znalazł się sportowy filtr powietrza, a zmienione mocowanie tablicy rejestracyjnej dodało tyłowi motocykla lekkości. Owiewki oraz elementy mechaniczne są chronione przez następstwami drobnych upadków przez ciekawie stylizowane crashpady. Najbardziej zauważalnym elementem pakietu tuningowego jest sportowa rura wydechowa z karbonową okładziną.