Suzuki R GSX i Blondynka – Katowice Motor Show 2008
Suzuki GSX-R600 ma pod obudową czterosuwowy, rzędowy, czterocylindrowy, chłodzony cieczą silnik o pojemności 599 cm3. Jednostka napędowa ma średnicę i skok tłoka 67 x 42,5 mm, cztery tytanowe wentyle przypadające na jeden cylinder i rozrząd DOHC. Na podstawie zwiększenia stosunku sprężenia z 12,5:1 do 12,8:1 można wnioskować, że doszło i do małego zwiększenia mocy. Przy budowie podwozia wykorzystano całe doświadczenia uzyskane w czasie zawodów: o 20 mm wydłużony wahacz z centralnym amortyzatorem, ulepszona aerodynamika z przodu i bardzo lekkie, aluminiowe obręcze. Do tego wszystkiego silnik, który przerasta swoją klasę: kompaktowa głowica cylindrów, lżejszy korbowód, cylindry z technologią SCEM i jednostka sterująca pracą silnika z 16-bitowym procesorem. Moc 125KM i waga 163kg.