Suzuki Intruder M1500 – Subtelność, wysoka jakość wykonania i wzorowa funkcjonalność. W ten sposób Intruder M1500 odkrywa swoją bezkonkurencyjną wartość.
Nowy model posiada elastyczny silnik w układzie V2 o pojemności 1462ccm. Dzięki nowym rozwiązaniom technicznym uzyskano wolnoobrotową jednostkę napędową o wysokim momencie obrotowym. Wyposażony jest w znany ze sportowych motocykli układ podwójnej przepustnicy SDTV (Suzuki Dual Throrrle Valve), a także nowy układ dopalania spalin PAIR (Pulsed – secondary Air – injection). Intruder zapewnia pełną stabilność i wygodę. Posiada szerokie aluminiowe koła, wygodnie umiejscowione siedzenie i stosownie rozmieszczone podnóżki. Dysponuje komfortowym położeniem kierownicy z czytelnym i znakomicie prezentującym się zestawem przycisków.
Mimo, że linia została zachowana z większego Intrudera, nowy model posiada precyzyjnie zespolone poszczególne elementy oraz okazałe ilości chromu i lakieru.
Intruder M1500 jest bezsprzecznie doskonałym pojazdem dla tych, którzy cenią sobie dalekie, ale jednocześnie przyjemne podróże.
Suzuki Intruder M1500
Dane Techniczne
- Typ silnika 4-suwowy, 2-cylindrowy, widlasty V 54°, chłodzony cieczą, DOHC
- Pojemność skokowa 1,462 cm3
- Średnica x skok tłoka 96,0 mm x 101,0 mm
- Stopień sprężania 9,5:1
- Moc maksymalna 80 KM przy 4800 ob./min
- Moment obrotowy 125,5 Nm przy 2700 obr/min
- Układ zasilania wtrysk paliwa
- Rozrusznik elektryczny
- Skrzynia biegów 5-stopniowa
- Prędkość maksymalna 190 km/h
- Długość całkowita 2410 mm
- Szerokość całkowita 870 mm
- Wysokość całkowita 1100 mm
- Rozstaw osi 1690 mm
- Prześwit 145 mm
- Wysokość siedzenia 716 mm
- Masa własna 328 kg
- Zawieszenie przód Widelec teleskopowy, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe. Skok 130 mm
- Zawieszenie tył Wahacz wleczony, sprężyna spiralna, tłumienie olejowe, regulacja napięcia wstępnego sprężyny. Skok 108 mm
- Hamulce przód / tył podwójny tarczowy / tarczowy
- Opony Przód: 120/70 ZR18M/C
- Tył: 200/50 ZR17M/C
- Zbiornik paliwa 18,0 L
- Norma czystości spalin EURO 3