Suzuki GSF Bandit 650 – nowa wersja na 2009 rok przeszedła mały lifting. Nowy przód, lusterka, wydech i kilka innych zmian mają zagwarantować utrzymanie pozycji Suzuki w klasie naked.
Zawieszenie i osłona łańcucha, lekko zmodyfikowana pochodzi od Bandita S. Pozycja za kierownicą pozostała nadal ta sama; manetki, dżwignia sprzęgła i hamulca ręcznego są w pełni regulowane, tak samo jak i siedzenie.
Przednia lampa Bandita mimo iż nabyła teraz prostych krawędzi, stając się bardziej gładka w formie, nadal zachowuje styl Suzuki. Wprowadzono lusterka o zmodyfikowanym wyglądzie, mniejsze kierunkowskazy, lakierowany na czarno silnik, nowy kokpit i zupełnie nowy tłumik.
Czterocylindrowy silnik spełniający normy Euro 3, osiąga 62.5Kw przy 10,500 obr/min. oraz moment 61.5Nm przy 8,900obr/min.
Bandit jest idealnym motocyklem dla każdego, sprawdzi się on zarówno w mieście jak i podczas dłuższych wojaży poza miastem. Sprawdzona na przestrzeni wielu lat technika, napewno nie zawiedzie kierowcy i czyni z tego małego nakeda, motocykl godny zaufania.
Nowy Bandit został zaprezentowany w Milanie w wersji 650 i 650S. Dla tych którzy cenią sobie wygodę przy wyższych prędkościach i ochronę przed wiatrem oraz deszczem – stworzono model 650SA, zaopatrzony w aerodynamiczną owiewkę z wysoką szybą.