Misson R – elektryczny supermotocykl – sercem jest chłodzony cieczą trójfazowy silnik prądu przemiennego, który rozwija 143 KM i 156 Nm. Maksymalny moment obrotowy pozostaje do dyspozycji kierowcy w zakresie 0-6400 obr./min. Mission R będzie magazynował energię w bateriach o pojemności 14,4 kWh, a podczas hamowania ma następować odzyskiwanie prądu. Konstruktorzy z dumą podkreślają, że maszyny konkurencji mają ogniwa o pojemności 10 kWh. Wyścigowa nowość będzie w stanie rozpędzić się do 256 km/h. Sprzęt waży 247 kilogramów. Konstruktorzy dołożyli starań, by najcięższe elementy umieścić w centrum jednośladu i możliwie blisko ziemi, co korzystnie wpłynie na właściwości jezdne. Silnik zamontowano blisko tylnej osi, natomiast baterie znalazły się w karbonowej obudowie za przednim kołem.
Elementy zawieszenia dostarczyła renomowana firma Öhlins. Felgi wykute z bloku magnezu to produkt Marchesini, natomiast hamulce pochodzą z półek Brembo.