Kawasaki ZZR1400 – ostatnio przebudowany, aby spełnić restrykcyjne wymogi norm emisji spalin Euro-III, teraz posiada jeszcze więcej mocy. Maksymalnie osiąga 200 KM oraz dostarcza niesamowity moment obrotowy zarówno w niskim jak i średnim zakresie obrotów.
Kawasaki ZZR1400 dane techniczne:
Typ silnika Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy
Pojemność silnika 1,352 cm?
Średnica x skok tłoka 84 x 61 mm
Stopień sprężania 12.0:1
Układ rozrządu/ilość zaworów DOHC, 16 zaworów
Moc maksymalna 142 kW {193 KM} / 9,500 rpm
Moc maksymalna z doładowaniem dynamicznym – RAM Air 149.5 kW {203 KM} / 9,500 rpm
Maksymalny moment obrotowy 154 N?m {15.7 kgf?m} / 7,500 rpm
Układ zasilania Wtrysk paliwa: ?44 mm x 4 (Mikuni)
Zapłon Iskrowy
Rozrusznik Elektryczny
Układ przeniesienia napędu 6-biegowa
Przełożenie napędu Łańcuch napędowy
Przełożenie podstawowe 1.556 (84/54)
Przełożenie biegu 1 2.625 (42/16)
Przełożenie biegu 2 1.947 (37/19)
Przełożenie biegu 3 1.545 (34/22)
Przełożenie biegu 4 1.333 (32/24)
Przełożenie biegu 5 1.154 (30/26)
Przełożenie biegu 6 1.036 (29/28)
Przełożenie całkowite 2.412 (41/17)
Sprzęgło Wielotarczowe, mokre
Typ ramy Rama aluminiowa, grzebitowa
Kąt pochylenia główki ramy / Wyprzedzenie 23° / 94 mm
Przednie zawieszenie Przednie, odwrócone zawieszenie o średnicy 43 mm. W pełni regulowane.
Tylne zawieszenie Tylne zawieszenie typu Uni-Trak wyposażone w amortyzator gazowy. W pełni regulowane.
Skok przedniego zawieszenia 117 mm
Skok tylnego zawieszenia 122 mm
Opony, przód 120/70ZR17M/C (58W)
Opony, tył 190/50ZR17M/C (73W)
Hamulce przednie Dwie tarcze hamulcowe, pływające o średnicy 310 mm o nieregularnym kształcie. Zaciski hamulcowe radialne, czterotłoczkowe z czterema klockami hamulcowymi na zacisk.
Hamulce tylne pojedyńcza tarcza hamulcowa o średnicy 250 mm i nieregularnym kształcie.
Kąt skrętu, lewy / prawy 30° / 30°
Wymiary (D x S x W) 2,170 mm x 760 mm x 1,170 mm
Rozstawa osi 1,460 mm
Prześwit 125 mm
Wysokość siedzenia 800 mm
Pojemność zbiornika paliwa 22 litrów
Masa pojazdu gotowego do użytku 257 kg