Konstrukcja stylistyczna motocykla inspirowana jest ideą cafe racera. Małego, sprytnego motocykla do szybkiego pokonywania zakamarków miejskiej dżungli. Zarówno design, jak i specyfika budowy jasno i czytelnie określają przeznaczenie i charakter pojazdu. Masywny zbiornik i ładna bryła silnika to punkt centralny. Żadnych owiewek, maskownic ? poza maleńką szybką nad pulpitem zegarów.
Oglądając motocykl an face natychmiast zwrócimy uwagę na przedni reflektor, doskonałe nawiązanie do najnowszych japońskich wzorców przypisanych klasie naked.
Zegary analogowe w podstawowym zestawie: szybkościomierz, obrotomierz, licznik przebiegu całkowitego oraz dziennego, wskaźnik poziomu paliwa oraz bardzo czytelny wyświetlacz biegów. Siedząc za sterami mamy przed sobą wyjątkowo smaczną kompozycję klasyki urozmaiconej najnowszymi trendami designerskimi.
Siedzenie według kroju sportowego. Płytkie, zachodzące wysoko na konstrukcję zbiornika paliwa.
Silniczek o pojemności 125ccm generuje zadowalający zakres mocy. Prędkość maksymalna jednostki to jeden z najlepszych osiągów na rynku. Elastyczna skrzynia pozwala na jazdę bez żyłowania maszyny, co przełoży się niewątpliwie na żywotność zespołu napędowego.
Motocykl został wyposażony w dwa zespoły hamulców hydraulicznych, jednotarczowych.
Junak 123 to motocykl dedykowany zwolennikom niekonwencjonalnych rozwiązań.
Idealny do jazdy miejskiej, również z pasażerem. Zwrotny, szybki, dynamiczny z mocnym i elastycznym zespołem napędowym. Wspaniała propozycja dla kierowców stawiających pierwsze kroki w krainie motocyklowych pasji.
Junak 123
Poprzedni artykuł
Junak 122
Następny artykuł