To typowy mieszczuch, którego określa przede wszystkim wygoda i funkcjonalność.
Pierwsza rzecz jaka rzuca się w oczy to naprawdę spory bagażnik idealny to transportu nawet sporych pakunków. W miejskich motocyklach użytkowych ten element bywa nagminnie pomijany przez projektantów, zmuszając właścicieli do stosowania wielu niekonwencjonalnych rozwiązań.
Pojazd utrzymany w spokojnej, stonowanej konwencji. Klasyczna linia zbiornika, okrągły przedni reflektor, proste, ale bardzo wygodne siedzisko gwarantujące dostateczny komfort kierowcy i pasażerowi.
Głównym atutem modelu 121 jest prosta budowa motocykla, przekładająca się na bezproblemową eksploatację. Konstrukcja przejrzysta, oferująca łatwy dostęp do najważniejszych podzespołów ? gaźnik, świeca, mocowania linek ? wymagających okresowej konserwacji w trakcie eksploatacji.
Przy projektowaniu układu hamulcowego posłużono się standardowym rozwiązaniem. Tylne koło obsługuje hamulec bębnowy, z przodu zastosowano jednotarczowy układ hydrauliczny.
Ze względu na przystępną cenę a także minimalne koszta eksploatacyjne Junak 121 doskonale sprawdza się jako alternatywny środek transportu. Aktualna cena motocykla porównywana jest z kosztem zakupu średniej klasy skutera. W relacji jakość ? estetyka – cena , ten model nie ma konkurentów.
Junak 121
Poprzedni artykuł
Junak NK 650
Następny artykuł