Triumph Daytona 675R – na targach w Mediolanie Triumph zaprezentował nową wersję sportowego modelu 675R. Elementy tłumiąco-resorujące firmy Kayaba zastąpiono wszechstronnie regulowanym podwoziem Ohlins, przy którego konstruowaniu inżynierowie mieli zrobić użytek z doświadczeń zebranych w mistrzostwach Moto GP. Wyścigowym rodowodem może poszczyć się także system pozwalający na zmianę przełożeń przy pełnym otwarciu przepustnic. Modernizacji uległy również hamulce. Triumph Daytona otrzyma potężne tarcze z litymi, 4-tłoczkowymi zaciskami. Trzycylindrowy silnik o pojemności 675 ccm nie został wzmocniony, co oznacza, że rozwija 124 KM przy 12 600 obr./min. oraz 72 Nm przy 11 600 obr./min.
Triumph Daytona 675R
Poprzedni artykuł
Ducati Diavel
Następny artykuł