Kawasaki Ninja ZX-6R

Kawasaki Ninja ZX-6R 2009 – PEŁNA KONTROLA PRZY MAKSYMALNYCH OSIĄGACH. Najnowszy motocykl Kawasaki z rodziny Ninja, ZX-6R, to prawdziwy ścigacz dla lubiących wyzwania. Przebudowane podwozie, scentralizowanie masy oraz zmiany silnika spowodowały łatwiejsze prowadzenie. Zredukowano wagę motocykla, który teraz dużo lepiej składa się w zakręty. Zresztą właśnie po to powstało nowe Kawasaki ZX-6R ? ma to […]

Suzuki GSX 650F

Suzuki GSX 650F – motocykl jest zbudowany na podstawie 650 Bandit. W odróżnieniu jednak od Bandita wykorzystuje czterocylindrowy silnik chłodzony cieczą z bezpośrednim wtryskiem o pojemności 656 cm3 (średnica i skok tłoka wynosi 65,5 x 48,7 mm). Jednostka napędowa ma także nowoczesny wtrysk paliwa SDTV (Suzuki Dual Throttle Valve) i poprawiony układ wydechowy, spełniający emisyjne […]

Suzuki B-King

Suzuki B-King – Od niego wszystko się zaczęło. Jedyny i niepowtarzalny. Suzuki B-King 2008. Suzuki B-King zaprezentowany jako model koncepcyjny podczas Tokyo Motor Show w 2001 zapoczątkował rewolucję we wzornictwie motocykli. Teraz pojazd koncepcyjny pojawia się jako motocykl produkowany seryjnie. W parze z jego ekscytującym wyglądem idą duże możliwości typowe dla motocykli Suzuki. Model B-King […]

Suzuki V-Strom 650A

Suzuki V-Strom 650A – Sport Enduro Tourer Cechy: Widlasty silnik dwucylindrowy o pojemności 645 cm3 jest sprawdzoną konstrukcją, ale został dostrojony specjalnie do modelu V-Strom 650 z naciskiem na osiągi w zakresie niskiej i średniej prędkości obrotowej. Cyfrowy system zarządzanie pracą silnika i podwójna przepustnica firmy Suzuki zapewnia wspaniałą reakcję na gaz, sprawność spalania, małe […]

Suzuki GSX-R1000

Suzuki GSX-R1000 – model 2009 w pełni zasługuje na określenie ?Top Performer?.  To przykład wyczynowego motocykla o najlepszych osiągach, którego projekt stał się legendą. Od kiedy pojawił się 10 lat temu wciąż wygrywa wyścigi, dzięki czemu zdobył ogromną popularność w klasie szosowych motocykli produkcyjnych o pojemności 1000 cm3. Od samego początku wyprzedza czas rozwiązaniami konstrukcyjnymi, […]

Triumph America

Triumph America – Wystarczy tylko powiedzieć Ameryka, aby przed oczami wyobraźni rozwinęła się wstęga autostrady po horyzont, a na niej pojawił jeździec z nogami wysuniętymi do przodu, dosiadający maszyny ze spokojnie pracującym silnikiem. Jeśli teraz połączymy tę typowo amerykańską wizję z kunsztem brytyjskiej inżynieri, otrzymamy model Triumph America. America stała się już bardzo popularna, zwłaszcza […]

Triumph Street Triple 675

Triumph Street Triple 675 – naga agresja – Motocykl o sportowym charakterze Daytony 675 i agresywnej stylistyce starszego brata, Speed Tripla. Lekki, dynamiczny i z charakterem. Idealny do walki z miejskimi korkami. Pomimo swojego młodego wieku (światu ukazał się w 2007r.) szybko zdobył rzeszę fanów. Zwłaszcza w swym rodzinnym kraju, gdzie wartość modelu używanego, z […]

Triumph Daytona 675 2009

Triumph Daytona 675 – Prawdziwa sensacja w „średniej klasie wagowej”! Na pierwszy rzut oka zegary niemal jak w Speed Triple, przycisk startera i odzywa się charakterystyczny dźwięk rzędowej trójki, kwintesencji brytyjskości na dwóch kołach. Czyżby był to Speed Triple, ogłoszony przez wiele pism motocyklowych na świecie najlepszym „Street Fighterem” 2005r? Jednak nie! Aerodynamiczne osłony, przywodzą […]

Triumph Sprint ST 1050

Triumph Sprint ST 1050 – W konstrukcji modelu Sprint ST nigdy nie było kompromisów – kompromisy zawsze się przezwyciężało. To był zawsze sportowy motocykl przeznaczony do pokonywania odległości i turystyczna maszyna nadzwyczaj sprawna na zakrętach. Sprint stanowi konglomerat gracji, mocy i uniwersalności ? nie przypadkowej, gdyż Triumph przez wiele lat wypracowywał receptę na motocykl o […]