Kawasaki ER-6f

Kawasaki ER-6f – to model bliźniaczy do ER-6n. Jest to dokładnie ta sama konstrukcja, z tym że wyposażono ją w przednią owiewkę i osłony boczne w przedniej części nadwozia. Tym samym ten motocykl zdobył trochę bardziej sportowo-turystyczny charakter. Poza tym ER-6f to wciąż spokojny i uniwersalny motocykl wyposażony w dwucylindrowy rzędowy silnik z zamontowanym charakterystycznym krótkim […]

Suzuki GSX 650F

Suzuki GSX 650F – motocykl jest zbudowany na podstawie 650 Bandit. W odróżnieniu jednak od Bandita wykorzystuje czterocylindrowy silnik chłodzony cieczą z bezpośrednim wtryskiem o pojemności 656 cm3 (średnica i skok tłoka wynosi 65,5 x 48,7 mm). Jednostka napędowa ma także nowoczesny wtrysk paliwa SDTV (Suzuki Dual Throttle Valve) i poprawiony układ wydechowy, spełniający emisyjne […]

Suzuki B-King

Suzuki B-King – Od niego wszystko się zaczęło. Jedyny i niepowtarzalny. Suzuki B-King 2008. Suzuki B-King zaprezentowany jako model koncepcyjny podczas Tokyo Motor Show w 2001 zapoczątkował rewolucję we wzornictwie motocykli. Teraz pojazd koncepcyjny pojawia się jako motocykl produkowany seryjnie. W parze z jego ekscytującym wyglądem idą duże możliwości typowe dla motocykli Suzuki. Model B-King […]

Suzuki GSX-R1000

Suzuki GSX-R1000 – model 2009 w pełni zasługuje na określenie ?Top Performer?.  To przykład wyczynowego motocykla o najlepszych osiągach, którego projekt stał się legendą. Od kiedy pojawił się 10 lat temu wciąż wygrywa wyścigi, dzięki czemu zdobył ogromną popularność w klasie szosowych motocykli produkcyjnych o pojemności 1000 cm3. Od samego początku wyprzedza czas rozwiązaniami konstrukcyjnymi, […]

Suzuki GLADIUS SFV 650

Suzuki GLADIUS SFV 650 – NOWY MODEL 2009 to super zwinna miejska maszyna stworzona przez wybitnych stylistów Suzuki.  Nietrudno spotkać motocykle, które rozpływają się w ruchu drogowym i znikają w miejskim gwarze. Niektóre z nich są proste, inne służą jedynie do transportu. Często ich forma i funkcjonalność podyktowana jest wyłącznie chęcią zysku. Brak im jakiegokolwiek […]

Triumph Street Triple 675

Triumph Street Triple 675 – naga agresja – Motocykl o sportowym charakterze Daytony 675 i agresywnej stylistyce starszego brata, Speed Tripla. Lekki, dynamiczny i z charakterem. Idealny do walki z miejskimi korkami. Pomimo swojego młodego wieku (światu ukazał się w 2007r.) szybko zdobył rzeszę fanów. Zwłaszcza w swym rodzinnym kraju, gdzie wartość modelu używanego, z […]

Triumph Daytona 675 2009

Triumph Daytona 675 – Prawdziwa sensacja w „średniej klasie wagowej”! Na pierwszy rzut oka zegary niemal jak w Speed Triple, przycisk startera i odzywa się charakterystyczny dźwięk rzędowej trójki, kwintesencji brytyjskości na dwóch kołach. Czyżby był to Speed Triple, ogłoszony przez wiele pism motocyklowych na świecie najlepszym „Street Fighterem” 2005r? Jednak nie! Aerodynamiczne osłony, przywodzą […]

Triumph Sprint ST 1050

Triumph Sprint ST 1050 – W konstrukcji modelu Sprint ST nigdy nie było kompromisów – kompromisy zawsze się przezwyciężało. To był zawsze sportowy motocykl przeznaczony do pokonywania odległości i turystyczna maszyna nadzwyczaj sprawna na zakrętach. Sprint stanowi konglomerat gracji, mocy i uniwersalności ? nie przypadkowej, gdyż Triumph przez wiele lat wypracowywał receptę na motocykl o […]

MTT Superbike

MTT Superbike (znany również jako Y2K Turbine SUPERBIKE) – produkowany przez firmę MTT w Luizjanie motocykl napędzany turbiną gazową. Jednostka napędowa Rolls-Royce Allison 250, stosowana przede wszystkim w lotnictwie (np. w helikopterach Bell JetRanger 206), wytwarza ona moc 286 KM przy 52 000 obr./min, co pozwala motocyklowi osiągnąć prędkość około 400 km/h i przyśpieszyć od […]

BMW S1000RR

BMW S1000RR – BMW oficjalnie pokazało długo oczekiwaną drogową wersję swojego superbika S1000RR. Ujawnienie tej maszyny nastąpiło podczas weekendowych zmagań sportowców MotoGP w Hiszpanii. Ta super maszyna waży 183 kg na sucho. Natomiast gotowa do jazdy 204 kg. Silnik generuje moc 193 KM przy 13 000 obr./min oraz 112 Nm momentu obrotowego przy 9 750 […]