Triumph Daytona 675R

Triumph Daytona 675R – na targach w Mediolanie Triumph zaprezentował nową wersję sportowego modelu 675R. Elementy tłumiąco-resorujące firmy Kayaba zastąpiono wszechstronnie regulowanym podwoziem Ohlins, przy którego konstruowaniu inżynierowie mieli zrobić użytek z doświadczeń zebranych w mistrzostwach Moto GP. Wyścigowym rodowodem może poszczyć się także system pozwalający na zmianę przełożeń przy pełnym otwarciu przepustnic. Modernizacji uległy […]

Triumph Rocket III Roadster 2010

Triumph Rocket III Roadster 2010 – ?Nowy Rocket III opuszcza terytorium cruiserów i w efekcie przeistacza się w coś, co można śmiało nazwać muslce streetfighter.” Silnik to trzycylindrowa, rzędowa jednostka o pojemności 2,3 litra która osiąga niesamowitą wartością 223 Nm. Zapewne jak w poprzednim modelu, taki moment będzie dostępny prawie od początku skali obrotomierza. Motor […]

Triumph Bonneville

Triumph Bonneville 2009 – autentyczność z nowoczesnością. Wystarczy dosiąść Bonnevilla. Tak, to wcale nie deja vu, tylko maszyna produkowana współcześnie i nieprzypadkowo nosząca dyskretne znamiona pokrewieństwa z ostrym roadsterem Bonneville T100 z lat sześćdziesiątych. Silnik jest teraz o zwiększonej do 865 ccm pojemności skokowej, podwyższonym momencie obrotowym w zakresie dolnych i średnich obrotów, a z […]

Triumph America

Triumph America – Wystarczy tylko powiedzieć Ameryka, aby przed oczami wyobraźni rozwinęła się wstęga autostrady po horyzont, a na niej pojawił jeździec z nogami wysuniętymi do przodu, dosiadający maszyny ze spokojnie pracującym silnikiem. Jeśli teraz połączymy tę typowo amerykańską wizję z kunsztem brytyjskiej inżynieri, otrzymamy model Triumph America. America stała się już bardzo popularna, zwłaszcza […]

Triumph Street Triple 675

Triumph Street Triple 675 – naga agresja – Motocykl o sportowym charakterze Daytony 675 i agresywnej stylistyce starszego brata, Speed Tripla. Lekki, dynamiczny i z charakterem. Idealny do walki z miejskimi korkami. Pomimo swojego młodego wieku (światu ukazał się w 2007r.) szybko zdobył rzeszę fanów. Zwłaszcza w swym rodzinnym kraju, gdzie wartość modelu używanego, z […]

Triumph Tiger 1050

Triumph Tiger 1050 – to pojazd zbudowany od podstaw przy wykorzystaniu tego samego silnika, który napędza Speed Triple`a oraz turystycznego Sprint ST. Moc na poziomie 115 KM, moment 100 Nm, aluminiowa rama i sportowe podwozie. Tygrys porusza się na 17-calowych, odlewanych kołach, które obuto w Micheliny Pilot Road. Zwolennicy dalekich wypadów na motocyklu, niekoniecznie po […]

Triumph Daytona 675 2009

Triumph Daytona 675 – Prawdziwa sensacja w „średniej klasie wagowej”! Na pierwszy rzut oka zegary niemal jak w Speed Triple, przycisk startera i odzywa się charakterystyczny dźwięk rzędowej trójki, kwintesencji brytyjskości na dwóch kołach. Czyżby był to Speed Triple, ogłoszony przez wiele pism motocyklowych na świecie najlepszym „Street Fighterem” 2005r? Jednak nie! Aerodynamiczne osłony, przywodzą […]

Triumph Sprint ST 1050

Triumph Sprint ST 1050 – W konstrukcji modelu Sprint ST nigdy nie było kompromisów – kompromisy zawsze się przezwyciężało. To był zawsze sportowy motocykl przeznaczony do pokonywania odległości i turystyczna maszyna nadzwyczaj sprawna na zakrętach. Sprint stanowi konglomerat gracji, mocy i uniwersalności ? nie przypadkowej, gdyż Triumph przez wiele lat wypracowywał receptę na motocykl o […]

Triumph Daytona 675 SE

Triumph Daytona 675 SE – firma postanowiła wypuścić specjalną edycję motocykla Daytona 675. Maszyna trafi do salonów jeszcze w tym roku. Nowa Daytona otrzymała przede wszystkim inne malowanie. Białe perłowe owiewki oraz niebieska rama i tylny wahacz bardzo rzucają się w oczy. Motocykl dzięki temu zabiegowi niewątpliwie będzie mocno wyróżniał się z tłumu. Silnik pozostał […]