Honda CRF450R

honda-crf450r

Honda CRF450R

  • Nowy, lżejszy, mocniejszy, czterosuwowy silnik z 4 zaworami i rozrządem Unicam, z nowym układem automatycznej dekompresji połączonym z wałkiem rozrządu, nowymi cieńszymi ściankami odlewu skrzyni korbowej.
  • Bezakumulatorowy wtrysk paliwa PGM-FI dostosuje idealny skład mieszanki do istniejących warunków atmosferycznych (np. wysokość nad poziom morza) gwarantują optymalne osiągi.
  • Moduł zapłonowy ECM umożliwia użytkownikowi modyfikację map pracy silnika.
  • Nowy wskaźnik wtrysku paliwa pozwalający skontrolować stan przed uruchomieniem silnika.
  • Obniżone zużycie paliwa.
  • Nowy tylny amortyzator KYB.
  • Nowy, powiększony (48mm) widelec KYB.
  • Długi tylny wahacz i szeroka opona zapewniają lepszą przyczepność i skuteczniejsze przyspieszanie.
  • Nowy amortyzator skrętu (HPSD) o zmienionej, bardziej liniowej charakterystyce tłumienia współpracujący z nowym widelcem przednim.
  • Nowy, lżejszy i wytrzymalszy odlew ramy piątej generacji zajmujący mniej miejsca.
  • Nowa ergonomia (Revolutionary Ergonomics Design) pozwala na zajęcie lepszej, wygodniejszej pozycji na motocyklu.
  • Nowy układ wydechowy zapewnia obniżenie środka ciężkości, poprawiając centralizację masy.
  • Duże tarcze hamulcowe o średnicy 240 mm
  • Nowe manetki z długimi stożkowymi osłonami.
  • Płynna praca sprzęgła ułatwia precyzję kierowania i zmniejsza zmęczenie.
  • Niskie położenie środka ciężkości i centralizacja masy pozwoliły uzyskać poczucie dobrze kontrolowanej jazdy, ułatwiając wykonywanie skoków i manewrów w powietrzu.

honda-crf450r-2009 honda-crf450r-foto

Dodaj komentarz